saya telah berwayar sehingga soket sebelum dengan piawaian pendawaian biasa (coklat, biru, hijau / kuning) dengan tidak ada masalah tetapi di dalam rumah semasa saya, saya telah mengeluarkan panel di bawah dandang di dapur untuk wayar soket dua tetapi saya 'm tidak biasa dengan carta yang berwarna ini pada wayar. 
saya googled ini tetapi saya mahu menjadi betul-betul pasti apa yang saya lakukan sebelum saya bermula. 
Dalam pics dilampirkan, di salur keluar di sebelah kanan, terdapat hitam / wayar kelabu yang pergi ke dalam blok penyambung dan dua wayar coklat longgar. Geng logam yang dibumikan tetapi saya akan menggantikan ini untuk soket berganda.
The fius dandang merupakan saluran di sebelah kiri dan terdapat banyak wayar neutral yang berkaitan dengannya.
kekeliruan saya terletak tidak dapat mencari biru (Neutral) wayar pada soket di sebelah kanan DAN wayar hitam dan kelabu. Saya tidak pernah berwayar sehingga soket sebelum itu mempunyai ini greycolour pengekodan hitam /. 
Apabila saya longgarkan sebarang soket dua lain di dalam rumah, mereka semua mematuhi coklat / biru, hijau / carta yang berwarna kuning. 
Adakah mungkin untuk kawat sehingga soket dua di sini tanpa perlu lari pendawaian dandang fius (biru / coklat, hijau / kuning). Sebaik-baiknya saya ingin muat soket dua kali ke atas sebelah kanan supaya ia duduk siram. 
Apa-apa bantuan atau nasihat akan dihargai. 
terima kasih